Polecam…

Chciałam pochwalić się moją nową zdobyczą 🙂

Botki skórzane znanej firmy Zara, zakupiłam  (wygrałam licytację)  na allegro.pl.

Cena sklepowa 300zł,  a ja zapłaciłam 90,99zł.

Z każdej wygranej aukcji cieszę podwójnie

1. Niska cena

2. Satysfakcja z wygranej  hehehe…

http://allegro.pl/k25-czarne-eleganckie-botki-zara-trf-37-i4196844064.html

Każdy z Nas ma swój własny styl robienia zakupów, ja wybrałam zakupy prze internet po pierwsze lubię to a po drugie nie mam czasu na całodniowe wycieczki po galeriach( pomimo tego, że je uwielbiam).

Polecam szczególnie licytacje odzieży, obuwia znanych marek takich jak :

Zara, Asos, River Island, Nike, Adidas…

Ubrania w większości pochodzą z outletów w I i II gatunku

( Decydując się na zakup produktu w I i II gatunku w efekcie uzyskujesz odzież z aktualnych kolekcji płacąc dużo taniej.) 

POECAM…

Użytkownika LAV-MAG

photo1 (3)

Skomentuj

