Czerń

Za nami ciepły i słoneczny weekend, na który czekała niejedna z Nas… Jestem ciekawa jak go spędziłyście?

Ja natomiast, rozmyślałam nad nowymi stylizacjami. W głowie miałam mnóstwo pomysłów, które musiałam przenieść na papier, ponieważ nie spamiętałabym wszystkich.  Jeden z nich udało mi się pokazać w dzisiejszej stylizacji, w której dominuje czerń. Większość z nas kocha ten kolor, tak jak i większość z nas wykorzystuje go do codziennych stylizacji. Jednak gdy nadchodzi wiosna zwykle nosimy czerni coraz mniej (osobiście mam z tym mały problem). Przygotowując stylizacje, którą zobaczycie poniżej, starałam się nadać jej wiosenną barwę zakładając koszulę w kolorze żółtym, do tego czarne skórzane spodnie i oxfordki.

DSC_0618

Buty / oxfordy – Asos

Spodnie – Zara ( licytacja na allegro.pl tutaj )

Koszula – Mohito ( podobna tutaj )

Płaszcz – Zara ( podobny do licytacji tutaj )

Buty, spodnie, płaszcz – pochodzą z wygranych licytacji nowych ubrań  na allegro.pl

DSC_0583

DSC_0570

DSC_0556

DSC_0600DSC_0601

DSC_0544

DSC_0628

DSC_0534

DSC_0626

DSC_0631

DSC_0558

DSC_0581

Skomentuj

