Rimmel SunShimmer!

Zamiast niszczyć skórę na słońcu czy solarium, postaw na kosmetyki brązujące!
Pamiętaj pięknie opalone ciało możesz mieć nie tylko dzięki promieniom słonecznym. Dobrze rozprowadzony samoopalacz/bronzer zagwarantuje równomierną i naturalną opaleniznę.
Rimmel Sun Shimmer!
Nie samoopalacz lecz bronzer
DSC_0622
Zakupiłam swoją tubkę rok temu na allegro, ponieważ był niedostępny w sklepach stacjonarnych, przynajmniej w moim mieście. Początkowo przeraził mnie ten ciemnobrązowy kolor, ale zaryzykowałam i wymieszałam  z balsamem do ciała, którego używam do codziennej pielęgnacji, po czym zaaplikowałam go na nogi. Wtedy naprawdę łatwo się rozprowadza i można go dokładnie wetrzeć w skórę.
DSC_0624
DSC_0627
DSC_0628
Jak widać efekt powalający! Jeszcze żaden samoopalacz nie dał mi tak pięknego, przede wszystkim naturalnego, efektu zdrowej opalenizny i rozświetlonej skóry.
Przy czym  :
* jest bardzo wydajny
* trwały ( utrzymuje się cały dzień)
* nie pozostawia plam oraz smug
* nie brudzi ubrań * ma przyjemny zapach
* zmywalny  podczas kąpieli za pomocą mydła lub żelu

Mankamentem jest niestety to, że ciężko domyć wnętrze dłoni, ale najlepszym sposobem jest użycie mydła w kostce, praktycznie usuwa bronzer do zera 🙂
Aktualnie Sun shimmer dostępny jest w czterech odcieniach
1.  Sun Shimmer light (połyskliwy jasny),
2. Sun Shimmer medium (połyskliwy średni),
3. Sun Shimmer matt light (matowy jasny),
4. Sun Shimmer matt medium (matowy średni).

-w wybranych sklepach Rossmann w cenie ok. 20 zł
– na allegro.pl 

DLA MNIE JEST TO PRODUKT ŚWIETNY NA SZYBKĄ I ŁADNĄ TYMCZASOWĄ OPALENIZNĘ !
DSC_0630
DSC_0623

Skomentuj

