PŁASZCZ/PARKA

Dzisiaj na blogu chciałam pokazać Wam kurtkę tak zwaną „Parkę”, która kupiłam już dwa lata temu. Nie spodziewałam się, że dziś będzie nadal trendy. Zapewne każda z Was, ma ciuch, który ubrała tylko raz bądź wogóle. Dlatego czasami pozwólmy rzeczom przeleżeć w szafie jakiś czas, bo moda bardzo szybko wraca.
Kurtkę możemy nosić na wiele sposobów w zależności od własnej inwencji, chociaż ja preferuję ją do stylizacji bardziej swobodnej, na luzie. Pasują też do każdego typu sylwetki, dzięki sznurkom zwężającym w tali może być luźna bądź dopasowana. Dostępna w różnych kolorach.

Dziś postawiłam na bardziej sportową wersję 🙂

DSC_0077

Kurtka / Parka – reserved.pl – aktualnie na wyprzedaży
Bluzka – Nike -licytacja na allegro
Spodenki – Domyos w Decathlon
Buty Sneakersy – Tamaris
Okulary – allegro.pl

DSC_0086

DSC_0114

DSC_0117

DSC_0122  DSC_0119

DSC_0142

DSC_0123

DSC_0135

DSC_0141

Skomentuj

