Letnia stylizacja – marynarski kombinezon

DSC_0075-2

W dzisiejszym poście rolę pierwszoplanową gra kombinezon.
Zdecydowany must have tego lata !

Tytułowy kombinezon to moim zdaniem fantastyczna część garderoby.
Są praktyczne niczym sukienki –  w razie braku pomysłu na strój, kombinezon załatwia sprawę i nie wymaga od nas zbyt dużej inwencji twórczej. Marynarski w paski, który wybrałam, fantastycznie współgra z białą elegancką kamizelką. Jak wiadomo biel to kolor, który kochają wiosenne i letnie stylizacje. Latem najczęściej sięgamy po naturalne kolory.
Uważam, że w tym zestawieniu pasuje zarówno do pracy jak i na randkę.
Zawsze kombinezony podobały mi się na kimś innym, chciałam go mieć, lecz gdy widziałam je w sklepie ,nawet ich nie mierzyłam. Byłam przekonana, że mi nie pasują. Wydawało mi się, że ten element garderoby pasuje tylko bardzo, bardzo szczupłym dziewczynom.

Dodatkowo dodam, że kombinezon udało mi się znaleźć na lokalnym targowisku 😀 Jak sami widzicie, nie zawsze trzeba mieć drogą i markową odzież, aby była ona modna i świetnie wyglądała.

DSC_0027
DSC_0020

DSC_0001

DSC_0010

DSC_0060

DSC_0048

DSC_0050

DSC_0053-kopia DSC_0052

DSC_0015

DSC_0066

DSC_0101 DSC_0054

DSC_0075

DSC_0077

DSC_0080

Kombinezon – lokalny sklep/targowisko
Kamizelka – Zara
Buty – Ryłko
Naszyjnik – Sinsay

DSC_0061

2 uwagi do wpisu “Letnia stylizacja – marynarski kombinezon

Skomentuj

