Bluzka typu CARMEN

DSC_0098

Wspominałam Wam już, że pokochałam obecnie panujący trend – odkryte ramiona? 🙂 Ubrania z dekoltem typu carmen najchętniej nosiłabym bez przerwy. Póki co w

mojej szafie znalazły się dopiero dwie bluzki o tym kroju 🙂
W planach mam jeszcze zakup sukienki.

W dzisiejszym poście macie okazję zobaczyć z czym połączyłam ową „Carmen”.
Biała, prosta bluzka posłuży mi z pewnością przy wielu stylizacjach, ale dzisiaj postanowiłam połączyć ją z jeansami i delikatnymi sandałkami. Całość tworzy minimalistyczny look.

DSC_0029

DSC_0038

DSC_0070

DSC_0063

DSC_0047

DSC_0077

DSC_0078

Mamy czas wyprzedaży, więc aktualnie macie okazję zakupić sandałki w niższej cenie 🙂

 DeeZee

-33% na wszystko
Hasło : WOW33

DSC_0056

DSC_0032

DSC_0011

DSC_0014

Koszula – Zara 
Spodnie – Kasia lokalny sklep
Sandałki – DeeZee
Torebka – Kasia lokalny sklep
Bransoletka – Yes (prezent)
Okulary – Biedronka

DSC_0092DSC_0066

Jedna uwaga do wpisu “Bluzka typu CARMEN

Skomentuj

