Kraciasta koszula

Witam Was w deszczowy ale jakże piękny wtorek!

DSC_0759

Rozpoczęliśmy nowy tydzień, czyli nowe wyzwania i nowe możliwości. Mam nadzieję, że zrelaksowaliście się przez weekend i naładowaliście baterie pozytywną energią! Dziś przygotowałam dla Was stylizację na luzie, którą udało się zrobić podczas niedzielnego spaceru. Wybrałam ko­szu­lę w kratę, która obecnie jest uniwersalnym pomysłem na stylizację. Do tego dobrałam krótkie białe spodenki oraz klasyczne trampki.

Kraciaste koszule obecnie kojarzone są z wygodą, luzem i swobodą, ale tylko od Ciebie zależy jaki obierzesz styl i wykorzystasz kraciasty dodatek.

Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami…

DSC_0800

 DSC_0833

DSC_0838

DSC_0809

DSC_0764

Koszula – Sissi – Boutique 
Spodenki – Zara
Trampki – Converse
Okulary – Biedronka

DSC_0866

DSC_0770

DSC_0790

DSC_0758

DSC_0850

DSC_0817

2 uwagi do wpisu “Kraciasta koszula

Skomentuj

