Długa biała „Carmen”

DSC_1276-Edit

Długa biała „Carmen” z odkrytymi ramionami, zwiewna, kobieca i elegancka. To pierwsza tego typu suknia jaką mam okazje wam tu zaprezentować.

Kupiłam ją na licytacji allegro z firmy Asos.

Jest to najszybszy pomysł na stylizację, bo zakładacie na siebie jedną rzecz i właściwie jesteście gotowe.
Do tej długości sukienki pasują praktycznie każde buty płaskie, na obcasie czy koturnie.
Dzisiaj przedstawię Wam mój pomysł na strój, który świetnie sprawdzi się na letnią imprezę albo na randkę.
Ja akurat postanowiłam ubrać ją na sesję zdjęciową którą wykonał mój mąż a efekty jego pracy możecie zobaczyć poniżej 🙂

DSC_1277-Edit-Edit

DSC_1283-Edit

DSC_1288-Edit

DSC_1290-Edit

DSC_1292-Edit

DSC_1303-Edit

DSC_1310-Edit

DSC_1316-Edit

SukniaAsos
Zapraszam do licytacji u allegrowicza DiamondsClothes
Szczerze polecam, sprawdzony sprzedawca.

DSC_1326-Edit

Jedna uwaga do wpisu “Długa biała „Carmen”

Skomentuj

